22 September 2012

Majlis Aidilfitri Autisme Malaysia 2012

Ahad, 16 Sept 2012.

Pada tarikh di atas, telah diadakan sebuah majlis yang dinamakan Majlis Aidilfitri Autisme Malaysia 2012, bertempat di Masjid Putra, Putrajaya. Ini adalah majlis yang pertama dianjurkan oleh Persatuan Autisme Muslim Malaysia sejak ditubuhkan pada 19 Julai 2012.

Majlis telah dihadiri oleh 66 buah keluarga dari utara, timur, selatan dan tengah Semenanjung Malaysia. Sebenarnya banyak lagi keluarga yang hendak hadir tapi tidak dapat di terima kerana saiz dewan yang terhad.

Majlis kali ini memberi peluang kepada abang senior Hariz iaitu Hazim anak kepada Puan Hidayati Basri menjadi pengacara majlis, dan abang Jeffery & abang Umar bersama rakan-rakan lain iaitu Syahmi, Asma' dan Muaz membuat persembahan. Sungguh meriah majlis dengan persembahan dan karenah anak-anak semua. Alhamdulillah majlis telah berlangsung dengan lancar dan tiada insiden yang tak diingini berlaku.

Hariz nampaknya lebih banyak duduk setempat bermain dengan gadget terbarunya. Sekali sekala ada gak pergi mengacau PA sistem yang diselia oleh Saudara Hasfizal.

Sempat merakamkan aksi-aksi semasa persembahan berlangsung...






Afif menyampaikan lukisan tanda penghargaan kepada pihak Masjid Putra.

Persembahan istimewa yang tiada dalam aturcara.

Juga mendapat liputan oleh stesen TV tempatan!


1 comment:

  1. seronok.....masih terkenang-kenang, semoga tahun depan dianjurkan lagi!

    ReplyDelete