09 March 2010

Hariz 'demanding' Bila Bersama Ayah

Selasa, 09 Mar 2010.

Dua minggu kebelakangan ini, Hariz menunjukkan sikap manja dan demanding bila bersama aku, ayahnya. Mungkin sebab aku agak soft bila berinteraksi dengan Hariz dan mungkin juga sebab dia mahukan perhatian aku, atau dia boleh dapat apa yang dia mahu melalui aku :). Apa pun, itu sesuatu yang positif sebab aku boleh ambil kesempatan ini untuk komunikasi dua hala bersama dia.

Hari ini juga aku boleh declare satu habit suka bawa barang itu bila keluar ke mana saja, sudah hilang. Tak ada barang ni memang chaos jadinya. Apa barangnya? - M&M candy pek kecil.

1 comment:

  1. Salam, ada bagusnya bila 'soft' dengan anak2...dorang lebih suka manja2 and mesra dengan kita..anak saya Abil pulak macam 'malaikat' depan ayahnya (sebab takut) tapi bila time main ok jer...

    ReplyDelete