27 April 2010

Peristiwa Semasa Temujanji Dengan Doktor

Selasa, 27 Apr 2010.

Hari ini Hariz cuti sebab ada temujanji dengan doktor (aku pun cuti sama hehehe). Tiba di klinik pada jam 9.05 pagi, ramainya orang. Hari ini aku lihat ada 3 kanak-kanak autistik selain dari Hariz, yang selebihnya mungkin slow learner (aku agak je). Semua lelaki dan dua daripadanya adalah adik-beradik. Tak dapat aku bayangkan bagaimana menjaga 2 insan autistik pada masa yang sama, sedangkan aku jaga seorang pun dah menggelabah.

Ya Allah, kurniakan ibubapa anak-anak autistik ini dengan rahmat dan kasih Mu, berikan mereka hati yang cekal dan ringankanlah bebanan mereka. Amin.

1 comment:

  1. "Ya Allah, kurniakan ibubapa anak-anak autistik ini dengan rahmat dan kasih Mu, berikan mereka hati yang cekal dan ringankanlah bebanan mereka. Amin. "
    Amin,amin ya rabbal alamin

    ReplyDelete